فقط چلسی

فقط چلسی

همه چیز در مورد چلسی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 62
بازدید کل : 46701
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1


روملو لوکاکو: حضور در چلسی مانند رویاست

روملو لوکاکو، مهاجم جوان چلسی، در استانه دیدار تیمش مقابل فولام در جام اتحادیه اعلام کردحضور در این باشگاه مانند رویاست.

 این مهاجم 18 ساله قرار است در دیدار امشب در کنار دیدیه دروگبا قرار بگیرد و می خواهد نمایش تاثیر گذاری در این دیدار ارائه دهد.او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه چلسی گفت:" این فرصتی برای ما بازیکنان جوان تر تیم یا بازیکنانی است که به سختی کار می کنند اما فرصت بازی پیدا نمی کنند. می توانیم به سرمربی نشان دهیم که می تواند روی ما حساب کند.

می دانم که باید گلزنی کنم اما فشاری روی خودم احساس نمی کنم . تنها می خواهم به سختی کار کنم و کارم را به عنوان یک مهاجم انجام دهم. گل ها دیر یا زود از راه می رسند.من در تمرینات به سختی کار می کنم و فکر می کنم هفته به هفته بهتر کار می کنم که بسیار مهم است. فکر می کنم از زمانی که به اینجا آمده ام، پیشرفت زیادی داشته ام. من در حال حاضر در ابتدای راه قرار دارم و هنوزدر رویا زندگی می کنم اما باید روی فوتبال مان تمرکز کنیم."

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: mehrdad تاريخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to mehrdad-torres.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com